Fick ett infall...

Halloj! Det var inte igår jag knappade in något här. Fick något infall att sparka igång igen, inte för att jag tror någon kommer läsa speciellt flitigt men det är ju alltid gött att ha något ställe där man kan spinna av sig lite!
Men to be hounest, övervägde jag att strunta i detta lilla "infall" och i slutändan var det min tveksamhet som fick mig att skriva iallfall. Kom fram till att jag är rädd för att bli dömd, för något jag skriver på internet, som så många andra gör?! Är det bara jag som passar mig för vad jag skriver och tänker igenom noga hur jag ska formulera mig för att det inte ska bli fel? 
Jag knyter iallafall ihop säcken genom att bestämma mig för att skriva vad fasiken jag vill, när jag vill (på min blogg såklart). Jag ska sluta vara en mes ;)
Körde cadillac i lördags förresten, det var första gången jag körde jenkare så det kunde gått bättre än vad det gjorde, men övning ger väl färdighet? Det vad hur som haver helt perfekt väder och riktigt mysigt att kika på fina bilar och allt som rör 50-60 talet! 
Var på plats med dessa härliga människor, Sebastian, Simon och Mikaela som dessutom har en av de vackraste klänningar mina ögon beskådat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0