2013

Uppehåll, ett sådant jag har en liten tendens att trycka in här på bloggen med jämna mellanrum. 
Mitt jullov har varit kanon, hade en fantastisk jul med mina underbara syskon och en lugn nyår i huset jag växte upp i. Golvet i vårat nya sovrum är lagt och min walk-in cloeset börjar bli som jag vill ha den (bästa rummet!). 
Vecka fyra får jag och Patrik en liten kissemisse, ska bli skönt med lite mer liv i huset, kan bli riktigt ensamt när patrik är på jobbet!
Ni får nöja er med endast tre bilder då jag inte varit så jätte flitig med kameran. ;)
Fick en kakburk och härliga muffinsformer av bästa Natalie!<3
Sötaste systerdottern fick en ny väst av kakan och tessan, med kakans keps blev outfiten fullbordad!
Nyår, meningen var att detta skulle bli en söt bild på mig och min karl, men han är lite för klen för blixten, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0