STUDENT.

Längtar så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen snart, ska bli så himla underbart att stå där på flaket och skrika sig hes av lycka!!
Mössan beräknas komma vecka elva, men jag vill ha den NUUU
Såhär ser den ut iallafall!
 
Igår på foto-lektionen gick det relativt fort att ta bilderna, det var dessutom skit kul att greja och prova sig fram!
Efter skolan ville Patrik gottgöra mig efter ett litet bråk och bjöd därför ut mig på en middag, jag blir ständigt påmind om varför jag vill leva med den människan, han är bara för bra! <3
Min andra älskling Johanna är sjuk i körtelfeber, känner att jag bara hatar världen lite granna. :(
Fjollar till mig med en jätte gammal bild, haha förbaskat snygga var vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0