SCORE

Min sjukling-period är äntligen över!!! Så jävla skönt alltså, kan lova att jag aldrig saknat skolan såhär mycket som jag gjort under dessa hemska dagar. I Onsdags var jag nog sämre än jag någonsin upplevt, har aldrig kännt att kroppen varit i sådan obalans förut. Kan liksom inte riktigt förklara, men det var hemskt nog att jag låg och grät hur länge som helst, haha stackars mig :(
Men idag ska jag till skolan, ska bli så sköööööönt! I helgen ska Patrik ha hem två grabbar för att sitta och lana, de saknar väl tonårslivet antar jag ;) Under den tiden kommer Johanna hit också för att hålla mig sällskap, asmysigt <3
Har förövrigt suttit och försökt ta 23722984 olika bilder men det slutade med att jag ger er en bild på mina botox-läppar, vad tycker ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0