7'TH HEAVEN

Jo men då ligger man väl hemma sjuk igen då, det känns ju helt underbart givetvis! Känns som att jag gjort hur mycket som helst för att stärka mitt imunförsvar sedan sist jag var sjuk, men det kan ju inte ha hjälpt?
Men nu är det hur som haver helg igen, fick ett uppiggande samtal i morse där en vänlig karl talade om att han kommer med ett paket till mig mellan 15 och 16, gissa vad det är? ;) Ska ta kort och lägga ut ikväll, i promise!
Låg förövrigt hemma igår också, fick en uppsats skriven på 4 sidor, jäävligt gött med tanke på att tiden börjar rinna ut ;)
Idag har jag tänkt att plugga lite till och skicka in någon mer jobbansökan, har redan sökt omvådnadsarbete inom skövdekomun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0