TAKING BACK SUNDAY.

Halloj! Då var det söndag igen och veckan har passerat. Matfestivalen 2012 är över och hösten har knackat på dörren. Jag kan få påstå att matfestivalen som 18-åring är mycket roligare än att vara yngre, det är så sjukt mycket mer man kan göra osv. :)
Juste! Ni borde ju undra hur jag kan skriva på en söndag? Vi fick internet igår!! Helt galet gött att den friheten är tillbaka. :) 
Hur som haver, denna söndag spenderas med patriks familj, det är alltid lika mysigt. :) Sedan svänger vi förbi mamma ikväll för att hämta kantarellsoppa som hon har gjort, den är så himla god! 
Hade nu tänkt att lägga upp ett par bilder och hälsa hejdå men min dator är inte på min sida och därmed får jag bara säga hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0