MY HEART TOLD MY HAND, THIS TIME, NO.

En aning dåligt uppdaterat här må jag påpeka! 
Inte mycket har hänt dock, klarade teoriprovet förra veckan och nu återstår uppköringen innan det efterlängtade körkortet befinner sig i min hand! :) Ska bli otroligt skönt att kunna sätta sig bakom ratten och på egen hand ta mig dit jag vill. :) 
Förövrigt har vi äntligen börjat måla övervåningen, det blir latte-inspirerade väggar och vitt snetak, längtar efter att få se resultatet och börja spendera nätterna i ett nytt sovrum! 
Imorgon ska jag fika med Emelie, det ver inte igår vi skvallrade över en kaffe, det är dags nu alltså! :) På Onsdag ska jag basta i väring med tjejorna, en liten ta-hand-om-sig-själv-kväll är det som gäller med gott tilltug och kanske en mysig ansiktsmask. 
Funderade på om jag skulle bege mig upp och måla en sväng, Patrik har inte slutat jobba än, behöver fördriva tiden! ;)
 
Underbar låt som spelas i mitt huvud gång på gång.

Kommentarer
Postat av: karoline

åååh, har varit himla pepp på deras nya skiva sååå länge nu!
Självklart ska ni få mer videos med sång i bloggen! det finns några men inget nytt direkt!

2012-09-25 @ 21:13:30
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0