BACK TO REALITY.

Börjar känna mig på bättringsväg efter ett par besök hor farbror doktor. Förmodligen har denna fruktansvärda huvudvärk, halsont och öronsmärta berott på att jag spänner käken för mycket. Vet inte om jag nämnt det tidigare med Patrik har under en period klagat på att jag verkligen gnisslar tänder som en galning när jag sover. Han som sover väldigt tungt vaknar av oväsnet och förmodligen beror allt på det. Fick rådet att skaffa en bettskena och att börja slappna av mer (under stress och påfrestningar spänner man ofta käken). Lite roligt att allt förmodligen berodde på det! 
Efter besöket på kss idag bestämde jag mig för att tacka mamma och Jan för att de gett mig skjuts osv, därför bjöd jag dom på varsin räkmacka och kaffe till det på wästgöta-bagarn, det satt otroligt fint i magen! :) 
Kunde inte låta bli att kika runt i den lilla butiken, och ni känner ju mig.. jag lyckas ofta hitta något jag vill ha så jag kom hem med chokladbollar till Patrik och hallonsaft till mig!
Nu skall jag däremot sätta mig på skype med Evelina och planera lite projektarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0