LYCKA.

Körkort! Ja äntligen får jag bege mig ut i trafiken utan att ha en skylt på bakluckan där det står "övningskör". Så himla sjuk känsla, känns verkligen som jag gör något olagligt när jag sätter mig bakom ratten och kör! 
Världens fulaste bild men det får duga så länge! ;)
Efter denna dag kommer jag vara ledig onsdag, torsdag och fredag. Så sjukt skönt att få vara ledig! Jag ska se till att verkligen lägga ner tid på de arbeten jag ska ta igen. 
Vi ska även ut med klassen på torsdag, lär bli skitkul, ser fram emot lite galenskaper!
 

Kommentarer
Postat av: karoline

wohoo grattis till övningskörandet!
jag måste också ta tag i det där snart :p
KUL att vi ses i rutan ikväll!
KRAM

2012-11-07 @ 09:00:51
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0