TISDAG.

Hej på er! Idag mår jag bättre och känner mig på ett ganska gott humör, åkte hem igår då halsen blev värre och illamåendet höll i sig. Uppenbarligen behövde jag sömn och lite lugn, skönt att det inte var mer än så! 
Sitter just nu i skolan och ska plugga till ett prov. Men för bara en stund sedan spelade jag och Evelina in ett säljsamtal som ska betygsättas, herregud vad fnittrig man blir när man ska vara lite skådespelare, Haha ;) 
Hemma är jag och Patrik fortfarande utan vatten, förhoppningsvis kommer en elektriker ut och fixar det idag. Det blir väldigt omständigt på dagarna utan vatten, tänk att man är så beroende av den tillgången! 
Idag ska det julpyntas om regnet slutar falla, jag vill ha julkänsla!
Kikar förövrigt på lite gamla bilder och hittade en goding, ni som känner Natalie har kanske lika svårt som mig att tro att det är hon? ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie Arvidsson

hahahahahahahah, vad i helvete! hej "fjortis" natalie!

Svar: Så sööt!
Kezzie

2012-11-27 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0