ONSDAG

Då var vi mitt i skolveckan åter igen, veckorna springer verkligen iväg och ibland funderar man på man egentligen hinner med allt som var planerat. Förhoppningsvis känner jag mig till freds på söndag och har hunnit med det jag ska! :)
Denna morgon är jag otroligt seg och trött, någon som har en huskur på hur man kan bli pigg? Dessa dagar smyger sig på lite då och då, har märkt hur mentalt frånvarande man är! Sömn är självklart det bästa, kaffe gör mig konstig i magen. Så jag söker en fungerande kur om det finns? 
Med min trötthet medkommer en liten bloggtorka, så något vidare intressant får jag inte fram. 
Måste se till att ta lite bilder, förhoppningsvis får jag tillbaka min kamera i veckan och då lär jag gå loss! 
Tills dess blir det bildfritt, bara massa massa text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0