MÅNDAG

Ny vecka igen och den tycks starta upp med en sjukdom, halsont och illamående vandrar runt i kroppen just nu och jag håller tummarna för att jag slipper. Hade ju halsfluss och öroninflammation på höstlovet så om nu en gud existerar tycker jag att han straffat mig tillräckligt! ;)
Vi har just nu inget vatten hemma, har aldrig riktigt tänkt på hur handikappad man blir utan lite vatten. Men hoppas att det kommer tillbaka under dagen, har ju varit utan det sedan i Fredags natt. Förövrigt börjar jag se ett slut på första terminen av trean, har fått många arbeten gjorda som jag legat efter med, skönteliskönt! 
Eftersom jag inte skrivit sedan ullareds-resan måste jag notera att vårat absolut bästa köp var helt klart one-piece (säkert felstavat), därmed bjuder jag på en bild där vi pussas som två mongos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0