KIND OF TRÖTT.

Hej och hopp din snopp! Usch och fy vad trött jag är idag, måste lära mig att sova ordentligt!
Igår åkte jag hem till djursätra på kvällen och vi ägnade oss åt att ta det lugnt och mysa nr oss framför tv programmet "På bar gärning". Tycker det är ett skit roligt program men igår blev jag rätt besviken när dom provade att en äldre dam langade sprit helt öppet till en minderårig tjej. Ingen av de förbipasserade reagerade trots att damen tillslut över gick till att utbrista saker som " Det här blir du jätte full på!!" osv. Ingen reaktion under flera timmar. Självklart kan det bero på att man verkligen inte förväntar sig att en äldre svensson dam langar till en ung söt flicka. För Sveriges framtid hoppas jag detta uppmärksammas, jag är nog för traditionell egentligen... Trots att jag själv försöker få tag på alkohol tycker jag inte det ska se ut såhär. Lite dubbelmoral, men galet! ;)
Idag är det verkligen fullt ös för min del, först skola, sen körlektion halv ett och sedan tillbaka till skolan för att skriva två prov. Hej å hå, fort skare gå!
För nästan två år sedan gick jag ut nian, då hade man det bra ;)
Tipsar er återigen om en blogg jag är helt såld till !
http://karolinesvintage.se/
Klicka in :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0