JAG VILL BARA STANNA UPP EN STUND.

Hallooojjj. Det har åter igen varit lite uppehåll här på bloggen. Men ute i Djursätra har vi ännu inte ordnat något internet, ni får överleva!
Har varit ledig från torsdag till söndag och hunnit med en hel del under de dagarna, en hel del jobb har och kommer genomföras, SKÖNT! :)
Tackar ännu en gång Evelina och John för middagen i lördags, bilder kommer att läggas upp så småningom :)
Igår var jag allt för trött för att orka ta mig till skolan, har lite ångest för det såhär efteråt men tror jag behövde spendera lite pluggtid för mig själv, kändes skönt att få lite gjort. :)
Förövrigt väntar en fullspäckad helg, min fina Julia blir 18 på fredag bland annat. Någon som har tips på present?!
Nu slutar lektionen, slänger upp ett par bilder på finaste älskling också :)
Min lilla dräng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0