WE SET RULES, WHEN WE ARE TIRED OF FREEDOM.

Tisdag, hej å hå vilka dagar det har varit! Mycket som ska göras med skola och massa annat. Idag använder jag den sista energin, kom till skolan vid åtta och ska skriva inlämningar, göra redovisningar och klockan ett är det dags för två prov. Kör på ba! ;)
I söndags gjorde vi något riktigt roligt, fick igång min mini-chopper som inte varit igång på ungefär 5 år. Ska nämligen sälja den men är ganska övertygad om att när vi väl fått riktig ordning på den blir det med sorg i hjärtat. Haha! Jag var en riktigt ball biker när jag var yngre. Jag och min låtsassyster Melinda åkte runt på varsin liten motorcykel med skinnjackor och boots. Riktigt häftiga töser får jag medge ;)
Nepp nu måste jag verkligen plugga, hoppas ni har det grymt!

Kommentarer
Postat av: johanna bergman

Jag har läst detta inlägg 1000 gånger i längtan på ett till och i längtan efter dig. En vecka, sju dagar, 168 timmar, 10 080 minuter och 604800 sekunder. Det låter inte så mycket. Men att spendera alla dessa dagar,timmar, minuter och sekunder utan dig är ett helvete. Kalla mig stalker, för höhö det har jag ju varit.. Men iaf. Älskar dig och saknar dig så jag dör. Ska krama ihjäl dig när du fyller år. Va beredd! /Bergman

2012-06-30 @ 02:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0