UP TO THE TOP.

Hej och hopp, uppehåll på bloggen eftersom det har varit helg osv. Har haft en bra helg som främst spenderats med pojkvännen som vanligt. I lördags drog vi till lidköping på cruising, och påpekar att jag har en mycket bra vän. Johanna, gudars vilken människa! :) Hade rätt roligt trots brist på människor.
Kom i underfund med att jag har sommarlov om två veckor, så hiiiimla skönt! En del ångest förekommer också då jag har en del ogjorda arbeten. Vet inte vart jag ska ta vägen. Har dock kommit till en fas där jag skiter i det, ser inte meningen med att försöka liksom. :)
På tal om skoluppgifter har jag och Evelinisen gjort en kort film om efedrin. Den är ihopslängd på 20 minuter, så vi är ganska duktiga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0