U MAD?

Tjabba! Uppe med tuppen kan man väl säga med tanke på att det är söndag?
Hade världens tuffaste dröm, jag kollade på johnny cash och typ hjälpte honom upp när han ramlade under en konsert osv. När jag äntligen ska få snacka med honom i drömmen ringer Jimmy och väcker mig, jag blev ledsen...
Ska åka till göteborg om en stund, blir nog trevlans!
Var ute igår också, gjorde ett försök att komma in på krogen för att kika på The go getters. Var ett hårsmån ifrån att ta oss in, så jävla störande! ;) Men om sex månader är jag med, då jävlar. ;))
Körde på en enkel look idag, tänkte fixa någon snygg frisyr men tröttheten hann ikapp mig!
Rött läppstift åker på sen dock, det är ju ett måste ;)
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0