SPIN MY WORLD.

Klock jäveln på telefonen ringde inte imorse så blev väckt av Evelina. Hade bara en lektion och kände att det var lite onödigt att åka när man bara hade en lektion. Låg i sängen och surade i en timme innan jag gick upp.
Victor ringde sedan och sa att han och dottern var på väg till stan. Mötte honom på maxi, köpte ett gossedjur till Monia och bjöd Victor på cola på Wayne´s. Mycket trevligt!

Stolt Victor. Så roligt att se att han sköter pappa-rollen till 100%, nästan så en glädje tår rinner ner för kinden :')

Såhär söt är jag denna torsdag, när jag dessutom gick med barnvagnen kastades det många blickar på mig. Men Sverige kan lugna ner sig, jag väntar några år! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0