SON OF A GUN.

Hallå alla fina! jag har precis sovit en stund och tagit en slice pizza. Pizza är gött, så ni vet liksom! ;)
Är skit trött med ska se till att bli pigg nu, klockan 5 slutar Jinne och hämtar mig. Natten spenderas alltså i djursätra. Han är ju för skön, istället för att ställa frågan "vill du sova hos mig imorgon?" frågar han först "vad ska du göra imorgon?" jag svarar då "Ingenting planerat, hurså?" och då får jag tillbaka  "Det är ju en del bra på tv imorgon...;)"
haha, vilken grabb. <3
Ska nu över till julia en sväng och ta en cigg, vi kan ju inte riktigt leva utan varann ! ;)

Gulligull och såntdär då!

Kommentarer
Postat av: julia

finns absolut ingen bättre än du mitt hjärta :)

2012-01-19 @ 00:01:44
Postat av: Karoline

tack snälla fina du!

:D

2012-01-29 @ 21:31:14
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0