DO YOUR HOMEWORK.

Så jävla trött, försov mig till klockan nio och fick kaffe i hela väskan förut. Inte nog me det lider jag av mensvärk och träningvärk, ehehehe. Jag vill hem till Jinne, mysa framför en bra film och inte behöva åka hem, höhö :)
Spelade laserdome igår med Evelina, Jimmy och John. körde först mot några småungar och dom vann (notera då att dom var typ sex stycken och att alla vi är rökare). Sedan var det jag och Evelina mot Jimmy och John, vi brudar vann, såklart ;)
Nu ska jag göra ett tappert försök att hjälpa till med uppgifterna. :)
Måste tillägga att vi gör så gott vi kan för att underhålla oss på lektionerna!
Evelina hade först skrivit att hon hade fisit och att det snart skulle lukta. (jag sitter alltså bredvid henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0