DEAR MUSIC, I LOVE YOU.

Idag ringde klockan, tur för den annars hade telefonen åkt ut genom rutan!
Är på toppenhumör idag, men det är ju trots allt fredag, fruktansvärt skön känsla ;)
Jag har börjat meditera, varje gång innan jag lägger mig. Detta för att jag håller på göra en redovisning om just meditation, läste att det ska vara fruktansvärt bra så jag började liksom. Haha, det är fan rena rama galenskapen. Man blir helt go liksom! :)
Idag ska jag äta pizza med familia, tveksamt att jag drar ut. Vi får väl se! Men imorgon blir det nog göteborg iaf, fiesta! :)
och såhär ser jag ut när jag vaknar, haha, ser mer bakis än trött ut, stackars pojkar som jag har vaknat upp med.
Men sedan fräschar man upp sig, och ser ut som en människa igen ;)
Hejhoppsnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0