SEE YAH.

Nu har jag inte bloggat på länge, fasiken så busigt. Tror det var en vecka sedan nu alltså. Men har varit med finaste Jimmy typ hela lovet så har varit upptagen med att dreggla ner honom<3
Har iallafall tagit massor med bilder under lovet så ikväll blir det en bildbomb som sammanfattar mitt lov och lite annat jag inte har skrivit om.
Tillbaka på skolan nu och usch, jag är helt slut ! Fast med tanke på att jag är en viking så borde jag greja det här också ;)
När jag kommer hem idag ska jag äta och sova, ska sova bort hela dagen. Fan vad gött. funderar på att vara så pass gangster och skippa sista lektionen också. Känns ändå som att man inte får något gjort där och då skulle jag uppskatta en hemuppgift mer än att mögla ett par timmar bakom en bänk!
Men en liten update kommer ikv som sagt, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0