LIKE A RED ROSE.

Skola just nu, insåg i morse hur snabb jag kan vara på att bli klar men när jag blir klar på 30 min innebär det följder. Så fort jag sätter mig på bussen blir jag så trött att jag egentligen borde tejpa upp ögonlocken. Smack in my face, jag får skylla mig själv för att jag inte steg upp när klockan ringde ;)
Men imorgon får jag sova ut, är ledig imorgon så plugg och mys med Natalie står på schemat!
Ska göra en ful videoblogg snart också, måste försöka underhålla mina små läsare! Som dessutom blev fler efter att jag slängde upp den förra videobloggen;)
Goodbye friends!

Kommentarer
Postat av: Skrattfeber xD

Vi gör ett ihop :D

2012-02-08 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0