LIGHT IT UP.

Äntligen fredag! Eller vad säger ni? Och inte minst lov, fy fasiken vad härligt!!
Snart är skolan slut, jag ska hem till falköping och sova en stund innan vi åker på 75-års kalas. Blir lugnt och trevligt :) Hoppas på att min kära pojkvän kommer till mig och myser. Saknar honom fruktansvärt mycket :(
Har inte direkt planerat något på lovet, ska försöka tjäna lite stålar och umgås med vänner + pojkvännen.
På tal om det här med att både jag och Evelina har stadgat oss, skaffat pojkvän och funnit lugn. Herre min get vad nytt det är för mig! Jag och Evelina som härjade på helgerna (om inte minst jag som gjort det i ett par år) och helt plötsligt ska jag bli lugn, kolla på tv en lördag kväll, ligga sked och titta varnn djupt in i ögonen. Mjo, även jag kan behöva det och när jag tänker efter låter det faktiskt ganska mysigt!
Jag och Jimmy ska vara romantiska i veckan också, vi ska laga mat ihop och bjuda hem Evelina och John.
Då måste jag fråga er läsare, är det töntigt med parmiddagar eller faktiskt ganska gulligt?

Hur som helst blev det här inlägget vädligt pojkväns relaterat, så jag säger det en gång för alla. Jag har en fantastisk pojkvän och håller tummarna för att jag slipper sabba det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0