GO, GO AND GO

Äntligen fredag, helgen är här! 
Dagen har börjat som på räls, chefen knackade på dörren och gav mig lön. Helt perfekt inför matfestivalen! :)
Idag är det inhandling av skor som gäller, ett par med låg klack och ett par vardagsskor. Då jag bara har höga klackar (som jag inte kan gå i) och vardagsskor som är utslitna är det dags för ett nytt inköp, ska blir gatt!
Är redan i skolan trots att min (enda) lektion idag börjar om ca en timme, men så är det ibland om jag ska få ihop det på ett bra sätt med patriks arbetstider. :) 
Jag längtar som attan till ikväll, det ska faktiskt bli riktigt trevligt att dra ut med Evelina, just för att det var så längesen! Vi ska vina innan och bara ta det lugnt, sedan in mot stan och häva i oss ett par öl. Trevlans :)
Levererar en gammal bild på oss, får bli att ta nya snart tror jag. ;)

Kommentarer
Postat av: Skrattfeber!

Sicka riktigt snygga brudar!

2012-08-31 @ 13:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0