BACK TO SCHOOL.

Nu när 3an har sparkats igång och de ljuvliga sovmornar är över kan jag få igång bloggen lite igen. Väntar fortfarande på att internet ska ordnas där hemma men måste medge att jag och min sambo inte är de snabbaste här i världen! ;)
Då jag redan vet att jag tappat läsare pga skrivbrist kommer bloggen endast vara till för att jag ska få skriva av mig lite, läser ni så läser ni. :) 
Såhär med facit i hand efter sommarlovet (det sista i mitt liv) så kan jag säga att det har varit otroligt bra, även om mycket var planerat som inte blev av så är det aldrig fel att bara ta det lugnt. En del jobb har utförts, vilket inte har varit aktuellt under de andra loven. Längtar efter att komma ut i arbetslivet och tjäna pengar! 
3an kommer nog inte alls bli som jag väntat mig, hade tänkt mig lite mindre arbete än vad det verkar bli, men det behöver inte vara allt för dåligt, det kanske blir skitkul! :) Den här terminen blir dock jätte tuff, har man varit lat och saknat energi i kroppen halkar man självklart efter i en del ämnen, jag har ca 6 ämnen som flitigt ska läsas upp. 
Är övertygad om att det bara kommer säga swisch! så står man där på studentvagnen och firar in att vara arbetslös. ;) Tänk att det känns som om det var igår man hade sin första dag i grundskolan, tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0