-

Då var det torsdag och helgen närmar sig allt mer. Förra helgen tog vi det bara lugnt men den här helgen blir det andra planer, fullt ös !
Fredagen kommer att spenderas med Evelina, vi ska satsa på en pojkväns-fri kväll! Trots min stora kärlek till Patrik så blir det skönt att hinna sakna honom också. ;)
Lördagen kommer dock spenderas med Patrik och förmodligen lite annat folk som är sugna på fest, kan inte vara ifrån honom hela helgen ;) 
Banken igår var ur tråkigt, hade självklart inte förväntat mig annat men måste tillbaka dit idag för att fiffla med mina sparkonton. Usch usch! Jag vill vara liten igen :(( 
Har idag satsat på ett kortare inlägg, de andra är super långa och jag tror knappt jag själv vill läsa dem. ;)
Hej dooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0