FOREVER OURS.

Måndag igen, ny vecka och nya tag! Har haft en bra helg, varit i Mariestad och kikat både fredag och lördag och igår lyckades jag med något otroligt! Hemma i djursätra hos Patrik (och mig?) var det jätte stökigt på övervåningen, jag skojar inte när jag säger att man inte ville sätta sin fot där uppe. Men lyckades tjata på Patrik och vi röjde upp, ställde iordning och damsög. Så jävla rediga! ;)
Ena rummet kommer ju att bli gästrum så nu får ni komma ut och se hur vi har det! :)
I veckan åker vi till Hem & Hobby, har skrivit en liten lista på grejer vi behöver.
Ja nu låter det verkligen som att jag gått och blivit sambo, men riktigt så brottom ska vi väl inte ha det. Jag tycker bara det är trevligt att vara där ute ;))
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0