I WANT YOU TO UNDERSTAND.

Tjatjatja! Varit en tuff och lång vecka, men nu är det baske mig helg! :)
Har dock fått urinvägsinfektion, men det är inget vanligt och jag har fått in knycken på hur jag ska bli av med det :)
Får dricka massa äckliga drycker som ska vara bra för njurarna, äh vette fan!
Är i falköping nu och rundar av dagen, ska massera min bror, umgås med älskade pappa och Natalie. Sen är det dags att packa väskorna och åka ut till mamma över helgen! :)
Notera att jag och mina familjemedlemmar alltid och kommer alltid vara dom allra seriösaste på bilder! :)
Hoppas ni har det grymt så ska jag se till att knäppa lite fräscha bilder i helgen :)
Byyye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0