CAN I KISS YOU?

Sitter på rummet, ska börja plugga snart var tanken! Lyssnar på en skiva simon brände ut åt mig, såååå bra :)

Imorgon ska jag shoppa, trösta mig själv en sväng känner jag, hoho. Någon som har tips på en snygg vinterjacka eller? har världens beslutsånget :((



Klättrar så långt jag kan, men jag börjar bli riktigt höjdrädd. Du lämnar mig åt sidan, för det är där jag hör hemma i din värld. Jag vill bara bli älskad. Snälla hjärtat, älska mig. Jag har aldrig begärt om mycket, så varför gör du såhär? Du säger att du tycker om mig, men orden är tomma och jag kan se igenom dig. Jag ser saker mina ögon aldrig beskådat och jag börjar undra, är du mänsklig?

Hur kan man vara så kär i någon man inte är lycklig med?

Du bränner mig levande, älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0