12 Oktober

Hejsan hoppsan! Har faktiskt gjort ett par försök att uppdatera här men det har allti varit krångel med det ena eller det andra. Men hur som helst gör jag ett nytt försök :)
Jag har Johanna hos mig i veckan, hon gör prao på Maxi och det ligger ju faktiskt bara 2 minuter från mig ! Jätte mysigt att få spendera lite tid ihop, inte ofta vi får den chansen :)
Har lite fix och trix i veckan att ta itu med, så det här blir en rivstart på det lilla nya levnadssättet jag har planerat :)
Ska dra igång med träningen igen och se till att räta upp livet lite granna, fast har ju världens finaste pojke nu, då bli man lite mer taggad :)
Philip Josefsson <3
12 Oktober
Saknaden efter Kalle är stor i lägneheten med Daniel och Therese, man märker på dom att datumet satt sina spår. Alla tankar idag går till nära och kära. Hoppas du har det bra på andra sidan Kalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0