TRYING TO BE A GOOD PERSON.

Hejhoppsnopp. Vart en fullspeckad start på veckan och den är inte slut på långa vägar! Men som ni vet är jag människan och trivs i lite stress så länge det går väl :)
Just i stunden är jag sur, eller mer besviken tror jag. för jag HATAR när:
- Man försöker prioritera och en människa blir sur (Förmodligen för att jag är ENDAST är sedd som en lat och inte snäll människa)
- Man vill göra någon glad och vara gullig genom att servera mat på bordet och personen i fråga nekar till det och tycker man är dum för jag inte orkar stressa ännu mer.
- Man tydligen är tvungen att dela med sig av allt i sitt privatliv. Dvs, sexliv, familjeliv och ja, you name it. Annars har tydligen ens vänner rätt att bli förbannad.
- En människa inte under några omständigheter kan se saker från någon annans synvinkel.
- Till sist... Tänk er en situation när du är med en polare, personen i fråga och du har kommit fram till ett upplägg på dagen. Men denne ändrar planerna ett par gånger och du tiger, för du anser inte att det är värt att bråka om. Men när sedan du kommer och ändrar lite i planerna, för att vara bussig och för att du är hungrig samt behöver skita så duger det inte alls.
Näe, nu börjar jag bli riktigt trött på hur folk tänker och hur dom väljer att tolka saker.
Tack för mig denna ljuvliga förmiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0