TOO COOL FOR SCHOOL.

Hej, jag tycker inte om att gå upp tidigt på morgonen för att sitta ett par timmar och glo mellan fyra väggar. Det är segt.
I helgen ska jag sitta hemma, umgås med pappa och lägga plåster på såren!
Angående det ska det bli skönt, faktiskt. Älskar att dra ut och släppa loss med sköna människor men det är dags för en paus!
Nästa vecka kommer Ogge på helgen, det ska bli så jääävla gött. Han är den allra bästa medicinen och vem vill inte ha en dos av den?
Har redan börjat planera vad vi ska göra. Vara hos Mamma, ta bilen ner till fälten och bara snacka. Längtar ihjäl mig!!
Jag är skit ful på den bilden fast Oskar är ju snygg och gör bilden skit snygg andå, hohohoho.
Hepp, nu ska jag sitta och lyssna på argumentation. Kan ju iallafall låtsas som att jag fattar :)
Caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0