STAND UP.

Tjena tjabba. Skippade skolis idag, tror jag sovit alldeles för lite. Det visade sig ganska mycket idag att jag var i stort behov av sömn, sov till halv tre, haha så jävla gött!
Hoppade in i duschen när jag vakna, blev upphämtad av simon och vi drog till Pim´s för en trevlig fika, jag beundras den mannen faktiskt. En av de få killar jag träffat som har lika konstig humor som jag. Vi kom fram till att jag ska olda skägg inpererat av gandalf, lära mig göra skepp med röken från en pipa och säga visa citat.

Drog sedan till coop och mötte Julia, köpte dipp, gurka och cola (så jävla typiskt oss!) drog hem till mig och slaffsade i oss allt framför filmen "ghosts of girlfriends".
Nu tänker jag slänga på lite "Parlamentet" krypaner under täcket och låta pennan glöda, jävla mjukis jag är!

Hittade förresten en bild på mig från klassfotbollen i typ 2an.
Söt Ginger-Alicia får jag lov att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0