SHE IS MY FRIEND AND IM OKEY WITH THAT!

Såhär ser jag ut när jag lyssnar på läraren, Evelina bara stördar som vanligt. Tror hon har någon grej som sitter installerat i kroppen. För så fort jag sätter på camen eller tar fram kameran så liksom söker hon sig till linsen. Borde be farbror doktor att titta på detta stackars barn.
Ber om ursäkt för vinkeln där, ville ju bara visa hur stora tuttar jag har... Eller?
Her förresten kommit på en så jävla grym present till Evelina nästa år. Vet inte varför jag kom på idén men tur att jag kom på det i tid så jag kan börja redan idag typ. Ehehehehehehe :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygga vi är ellor, fast jag är snyggast :s

2011-11-16 @ 11:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0