JUST WANT TO LIVE MY LIFE.

Så trevligt att ens glada humör bara kan vända, orka eller? Hatar när folk ska stå ivägen utan att ens kolla upp saker och blablabla. Ingen piercing, blir bra så va? :)
Lovet är slut och allvaret har dragit igång, ska tala med min mentor och komma fram till ett bra upplägg resten av terminen för att kunna läsa upp ämnen och framförallt klara dom andra.
Vet faktiskt inte hur jag mår, känner mig bara maktlös och oförmögen. Är så trött på att hamna i andrahand hela tiden. Ööh.
Kommer ha lite blogguppehåll, kanske slänger upp ett par bilder eller en och en annan låt men att skriva här funkar inte. Tog beslutet nyss att jag ska börja skriva dagbok eller någon sån där skit istället. Där ingen kan läsa.
Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0