INGEN RESPEKTERAR LIVET.

Nu ska jag sova, sent som vanligt, typiskt. Måste vända tillbaka dygnet!!
Idag, Fredag blir det ju. Kommer Ogge strax efter tre, jag är redan nervös och förstår inte hur jag ska kunna somna! På kvällen ska jag till Lundahls 20-års fest, gratta honom en snabbis var det tänkt.
Usch vad jag har mycket att göra under denna dag, FULL FART! Som vanligt då ;)
Blev klar med naglarna, ser inte så jätte fint ut på bilden, biter på mina nagelband och kladdar på rätt bra med grund färgen, haha :)

Köpte nagellacken på Ullared, trodde det skulle vara skit svårt att måla med smal pensel men det gick rätt bra ändå!
Nä nu måste jag sova, lär ju vara död imorgon annars.
Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0