Dagens outfit och fint väder!

Riktigt gött ute idag, kunde dock valt lite svalare kläder! Blir bad och lite sånt där med Evelina idag, sen får vi se om jag drar vidare till Skara och sover där eller hur jag gör. Blir en bra onsdag då jag nästan är helt utan den där hemska sjukdomen!
Hoppas alla har en fin dag i solen :)
Har uppvikta byxor idag som är köpta på westis tror jag, sen ett snyggt roskilde linne jag fick av mamma för ett tag sedan (LOVE IT) och till sist min älskade skinnjacka jag köpte av Tessan. :)
Angående Evelinas snaggning så är jag faktiskt avundsjuk, hade jag vågat så hade håret åk av med det samma. Tänk om man bara kunde säga "Nu vill jag ha långt hår!" Så var det fixat, hade varit gött med snagg i det här vädret.
Hade jag haft lika snyggt face som henne så kanske jag hade vågat, men fan.. nej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0