Try to stay strong.

Hemma i Skövde efter en helt sjukt underbar helg i Låstad hos min pojke. Skönt att slippa mardrömmarna ett par dagar och bara bli omfamnad på natten. Film, frukost vid sängen, tända ljus och en Rikard Susi, det stavas underbart!
Igår när jag kom hem från underbaringen drog jag till Natalie som så gärna ville sova ihop med sin syster, så spenderade en mysig kväll med henne också!
Just nu sitter jag i mitt rum hos min broder med Evelina, hon sitter på min säng och spelar tetris och här sitter jag, nedsjunken i stolen och ska snart laga lite mat till min pingla!
Känns som det blir en tuff vecka, kan inte riktigt sätta fingret på varför men känner mig en aning nedtryckt till fotknölarna.
Spenderar kvällen framför en bra film och lite choklad som jag kommer tvinga min bror till att köpa. :)

Dude, I really miss you. Are you coming back soon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0