5 timmars sömn och en hög dos skratt!

Sov i Falköping inatt med Natalie. Planerna var att lägga sig tidigt med tanke på en korkad Alicia som inte sover på nätterna! Min lilla hemmafru hade färdigt kaffe när jag kom hem, det betyder bara en sak när vi kokar kaffe: snack! Vilket verkligen behövdes, alltid skönt att få tyngder från axlarna.
Kollade sedan lite supernatural <3 och sen kunde vi inte hålla oss längre, låg och skrattade åt allt och inget!
Därför är jag riktigt seg idag, var en lång dag igår och krafterna var helt slut!
Idag blir en bra dag, I just know it. Går i skolan till ganska sent dock men avslutar kvällen med sällskap i sängen av den där mysiga personen. Därför kommer jag vara glad imorgon, en bra morgon ger en bra dag!
Matte i ett per timmar nu, pössokräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0