Trött men ändå inte!

Kolckan är mycket, jag är trött och vill sova men kommer inte kunna när jag väl lägger mig, SURT!
Håret blev hyffsat, likt de andra märkena blev det väldigt mörkt, så viva gjorde mig lite beviken trots allt! Men får se om det bli bättre när jag tvättat det ett par gånger. Jag och Natalie kikade på "Gullivers resor" tror jag den hette, haha! Ganska bra film, dock inte den genren jag helst håller mig till :)
Imorgon/Idag ska tvätta på förmiddagen, sen åka till skövde, köpa godis och kika film med Anders, blir ett lugnt avslut på en kort helg. :)
Såhär blev håret iallafall! Har förövrigt min fintröja på bilden, jättefin <3
Godnatt everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0