Getti´n over you.

Hade nog den värsta natten på riktigt länge inatt, kom tillbaka till skövde och fixar lite saker på rummet, skulle sedan gå och lägga mig och virar in mig i mitt underbara duntäcke och grosar ansiktet i kuddarna. Känner lukten av han, inser att hela jävla sängen luktar som honom och bryter ihop, så håller på tvättar alla sängkläder nu även om jag inte vill, men måste. Inte nog med det drömde jag massa jävla mardrömmar, min familj dog och skit. :S
Får dampryck snart, behöver verkligen solsken, härligt folk och sommarlov, det är nog det enda som verkligen skulle hjälpa mig ur trasslet just nu.
Tackar min underbara Natalie, min fina syster för att hon finns. Att hon är där, inte behöver säga ett ord utan bara finns.
Som ni kanske vet varade inte förhållandet speciellt länge, och jag borde inte vara så ledsen. Fattar knappt själv varför och blir förbannad för att jag ens fällt tårar för honom. Han är värd en hel del för han är ingen dålig människa, det vet jag. Men mina tårar är inte menade till något kärleks-trams, det finns saker som förtjänar dom mer.
Jag älskar dig fortfarande gumman, du kommer alltid vara min högra hand. Jag vet att du läser, och jag vill bara du ska veta att jag håller fast vid det som vi alltid sagt: Du och jag, i en annan värld.
Jag kräver inget längre, ge mig bara ett tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0