Det du inte vet om dig själv vet alla andra?

Underbart att bli klandrad för skitsaker. Börjar verkligen störa mig på människor som inte kan sätta sig ner i lugn och ro och faktiskt prata om problemet istället för att dra massa idiotiska slutsatser. Vi går inte i lågstadiet längre, men ändå tycks vissa ha fastnat där, vilket är sjukt jävla tråkigt. Annars kanske allt hade varit frid och fröjd!
Ligger hur som haver i sängen och kollar CSI, börjar verkligen bli smällsjuk, fy fan. Annars har jag kikat film med Anders idag och bara tagit det lugnt, no stress at all. Lov veckan har varit relativt lagom för min del, hade planer lite hit och dit men tog det lugnt istället och ägnade mig åt att känna lite välbehag.
Stannar väl hemma imorgon och kryar, stackars lilla evelina som kommer sakna mig!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0