GOING WELL, BABY.

Halloj! Nu har jag varit stygg flicka och gett er kass update, men det skall bättras :)
Har kollat igenom riktigt gamla inlägg på bloggen en stund precis, haha herre min get vad roligt det är att läsa! Tar gärna tillbaka lite småplock från det jag levde i förut. Fasiken vad gött man hade det. Märkte också att jag la upp en del texter jag skrev då, blev lite sugen på att göra det igen! :)
Annars mår jag bra och har fått riktigt grymma julklappar, sådant som behövs mest och två tavlor jag är dökör i. Speciellt den stora jag fick av papsen och hans sambo med en pinuppa på, ska ta kort på den när jag är tillbaka i skövde igen :) Hur har eran jul varit?
Camade med Jimmy och hans lillebror på julafton och därför får dom stå för underhållningen idag ;)
Jimmöö
Och hans över-söta lillebror jag och natalie ska köpa!
Annars är det cash på och ska jag soooova :)

Kommentarer
Postat av: lisa

fan vilken söt kille, vart har du hittat han? kan jag få hans nummer? om inte du ska ha han såklart

2011-12-28 @ 00:48:24
Postat av: Anonym

vem är den snyggingen då?

2011-12-28 @ 00:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0