TWISTED.

Halloj! Sammanfattar min matfestival-helg som helt okej, kändes som att allt gick för fort men med trevligt sällskap är jag nöjd och belåten med en lite mer skadad lever efter alkohol ;)
Tackar också världens mysigaste kille för att han gör mitt liv lite mer värt att leva :)
Är hemkommen från Johanna, så mysigt att spendera lite tid med henne vilket allt för sällan förekommer! Gjorde kladdkaka som blev lite bränd då vi glömde den i ugnen, haha! Kikade på "Svärdet i stenen", den svenska versionen som jag inte sett på allt för många år. Vilka barndoms minnen! :)


Ful bild <3


Förövrigt mår jag väl sådär just nu, men sånt går alltid över och jag har inte tid med att tänka på skitsaker. Ett nytt år på skolan har ju börjat och jag är faktiskt lite taggad på att gå in för det :)
Ska nu krypa ner i sängen och sova som ett litet barn, ohoho vad göttigt!
God natt på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0