I TRY TO MOVE ON, SO GET YOUR FUCKING ASS OUT OF MY WAY.

Redan Torsdag alltså? Helgalet vad tiden springer iväg! Hade pluskampen idag på skolan och vi kom faktiskt till semifinal, men tabbade oss på kubb mot SPA11:orna... Evelina kommer inte komma över det på flera dagar, poor little girl!
Kom hem efter skolan och var dödtrött, la mig på sängen och sov. Blev väckt av min bror som säger att han har fixat internetet på min stationära dator och då blev jag glad, faktiskt. Gick ut med hunden, kom in och bosatte mig här. Äntligen slipper jag den där skit macen när jag sitter här hemma! :)
Klockan är tio i tre och resten av dagen ska jag bara det lugnt, kanske vara med Robert en sväng men annars ska jag slappa, äta choklad och bli tjock <3
Slänger upp lite bilder från kusten när vi var där med famillia :)





Doppade mig faktiskt i havet, jag som är sveriges största badkruka!


Vill tillbaka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0