HIT ME HARD.

Hej kära vänner! Skolan har dragit igång vilket betyder att min blogg kommer göra samma sak. Den sparkas igång med en liten update och efterlängtade cambilder! Haha, nej usch, nu kommer dom igen. Men oroa er inte, det är bara tillfälligt tills vi fått igång internet på min stationära dator, då kommer ni endast få fräscha systemkamera bilder (Om man nu säger så?). Bortsett från de dagar jag får för mig att sätta mig i skolan framför camen med någon sköning (Evelina förmodligen)
Idag har jag varit i väring efter skolan och umgåtts med sara och johanna, det är mina flickor det (L) Kom sedan hem, duschade, käkade och nyss var jag ute med hunden och tog en cigg med Alexander. Som jag sa till honom så smakar ciggen alltid godare med trevligt sällskap! :)
Avslutar en bra dag med att läsa världens grymmaste bok: Håkan nesser "Människa utan hund", varmt rekommenderad! :)
Imorgon börjar jag klockan nio, men drar med tåget mot uddevalla halv elva för att vara moraliskt stöd när Natalie ska kika på lägenhet.
Köpte mig en skitsnygg tunnel till örat igår också, nomnom!
Och för er som inte träffat mig så är mitt hår typ svart nu, haha jävla emo jag är. Nä men usch vad jag trivs i mörkt hår, känns mer som mig liksom! :)
Hoppas alla har det gött!
Pössokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0