Veckan bara flyyyger iväg!

Då var onsdagen slut, den har verkligen varit hur lång som helst! Skola först, sen möta upp emelie, hem till mig och hämta plånboken, ner till stan och köpa hårfärg och fika, hem till emelie baka cheesecake och färga hår. kan ju garantera att det tog sin tid så nu är jag äntligen hemma och klockan är typ 20 i tolv.
Min telefon har lagt av också, så kanske inte har alla nummer i telefonen som jag fick låna av emelie, känn er därför inte dissade om jag frågar vem det är ;)
Nä, mina kära vänner. Nu ska jag äta upp min mat och gå och lägga mig, fy fan vad gött jag kommer sova inatt!
Är även besviken på mina läsare, ingen kommentar på förra inlägget har kommit och därmed skiter jag i den där "serien/historien"!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0