Laddar inför en bra vecka!

Sovit som en gud här bredvid first, vaknade verkligen på rätt sida och nu är det dax att ta tag i massa plugg! Kommer bli gött att känna att man är klar med precis allt när dagen är över!
Blir en fullspeckad vecka, speciellt de närmsta tre dagarna.
Idag: Plugg, åka till skövde och börja röja upp i rummet.
Tisdag: Bli klar med rummet, vara med Jessica och johanna. på kvällen kommer Evelina och sover över, ska tydligen mixtra lite med hennes hår också, vem vet, mitt också kanske? ;)
Onsdag: Först massa fix på förmiddagen, måste gå igenom och organisera lite grejer. Sen vidare till Falköping och ta en fika med Amanda Palmér. Sen hem till min efterlängtade brud Natalie och bara ha det bra.
Förhoppningsvis fylls veckan på yttligare, vill ha MASSOR att göra, så kommer jag känna mig fullbordad på Söndag ;)
Sommaren är påväg också, det är ju helt jävla underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0