Håller mig till det som känns tryggt.

Är ute hos min moder och spenderar helgen här. har varit sjuk i tre dagar nu, börjar komma på fötter igen men tror inte mitt balans sinne är som det ska. Känner mig svajig och helt mossig i huvudet, vilket är riktigt obehagligt. och vad beror detta på? Jo, mina öron såklart.Usch, skulle kunna döda för att få vara normal.
Stoffer ringde igår och tyckte att jag skulle komma och kika på vart han bor nu för tiden. Eller asså han bor fortfarande hemma men har flyttat ut över garaget. Så om jag känner mig bättre sen så bär det av till honom. Allt för längesen nu!
Sover hos mitt lilla hjärta imorgon för hoppningsvis, har saknat honom hur mycket som helst.
Får även hoppas på att vi grillar idag, det är ju helt sjukt varmt och skönt ute!
Den som lyckas hålla masken på längst, är också den som är falskast. Ska vi köra igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0